مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم با لیورپول رو به رو نشویم

امیدوارم با لیورپول رو به رو نشویم

جذب امره جان در تابستان امسال یکی از خریدهای هوشمندانه ی یوونتوس بود و این موضوع در میان خبر انتقال رونالدو به یوونتوس گم شد و کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما آنجلو دی‌لیویو در گفتگو با Corriere di Torino به اهمیت این موضوع پرداخت. در ادامه مصاحبه ی هافبک و مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1993 تا 1999 را خواهیم داشت.

 

فکر می‌کنم سال بسیار خوبی درانتظار یوونتوس باشد. آنها تیمی ارزشمند برای ساختن رویاهای بزرگ‌تر ساخته‌اند. مشخصاً راجع به کریستیانو رونالدو حرف می‌زنم؛ ستاره فوق‌طبیعی فوتبال جهان همان نیرویی خواهد بود که یووه را در راه رسیدن به فرصت‌های از دست رفته اروپایی‌اش کمک کند. نکته دیگر رشد تیمی بازیکنان یوونتوس است و البته بازگشت لئوناردو بونوچی به جمع بیانکونری‌ها که نشان داد آنها می‌خواهند تیمی برای رسیدن به بهترین پایان بسازند.

 

او افزود:

 

در میان خریدهای تابستانی یووه به استثنای رونالدو، پیوستن یک بازیکن برای من اهمیت فراوانی داشت و آن کسی نبود جز امره جان. او بازیکنی فوق‌العاده است؛ امیدوارم بتواند به زودی شاهد توانمندی 100 درصدی او باشیم؛ او می‌تواند در میانه زمین، هافبکی غیرقابل مهار برای یوونتوس باشد.

 

وی در ادامه گفت:

 

الگری استاد مدیریت منابع است. کافیست ارتقای کیفیت برنادسکی در هفته‌های اخیر را تماشا کنید. عملکرد و نمایش‌های خوب فدریکو امید و انتظار من برای دیدن موارد مشابه بیشتر کرده است. او و سایر بازیکنان همیشه باید تصمیمات الگری را با آغوش باز بپذیرند.

 

اروپا:

 

تمام حریفان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کیفیت خاص خودشان را دارند اما به شخصه امیدوارم با لیورپول روبه‌رو نشویم. آنها تیمی فوق‌العاده و بسیار خطرناک هستند. با این حال نباید فراموش کرد که بسیاری از تیم‌هایی که با یوونتوس همگروه شوند با تمام توان در مقابل بانوی پیر قرار خواهند گرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: